POWRÓT DO LISTY ARTYKUŁÓW

Gift Journal "Gry Strategiczne" 2008r - Wywiad

03-03-2009
les Polska - Krótka historia:

Firma les Polska powstała w 2005 roku. W 2006 roku, podjęto decyzję o współpracy z amerykańską firmą Fruit of The Loom. Decyzja ta była wynikiem badań, rynku odzieży reklamowej, które to wskazały, że nie cena, ale jakość i czas oczekiwania na produkt, są najważniejszymi kryteriami decydującymi o wyborze dostawcy.

Najważniejsze produkty:

Oprócz znanych wszystkim klientom typowych produktów odzieży reklamowej, Fruit of The Loom ma w swojej ofercie również: bluzy, polary, koszule wizytowe oraz mundurki szkolne.

Plany rozwojowe na najbliższe 5 lat:

les Polska zamierza stać się największym dystrybutorem odzieży reklamowej Fruit of The Loom w Polsce, jest w trakcie rozmów z inwestorem strategicznym, który może umożliwić realizację tego ambitnego celu. Firma wiąże ogromne nadzieje z nowo powstałą fabryką w Maroko.

Cechy wyróżniające firmę na rynku:

Pracownicy firmy uważają, że tym co odróżnia ich od konkurencji jest elastyczność i dynamiczny rozwój. Twierdzą również, że oferowane ceny przez Ies Polska są zawsze konkurencyjne.

Gifts Journal to kwartalnik branżowy traktujący o szeroko pojętej kreacji marketingowej wykorzystującej gadżety reklamowe. Ideą pisma jest komunikowanie producentów, importerów i agencje reklamowe z kadrą menedżerską firm wykorzystujących w promocji upominki reklamowe.
POWRÓT DO LISTY ARTYKUŁÓW